Sunday, June 19

Mencari Pembekal Pakaian Kanak-Kanak


Semua orang di zaman yang moden ini memerlukan baju yang bukan sahaja sebagai perlindungan diri sebaliknya lebih dari itu. Baju mencerminkan pribadi seseorang, samada bangsa atau agama. Jadi tidak hairanlah perniagaan menjual baju begitu berkembang tidak kira di mana sahaja. Secara tidak langsung juga ramai pemborong baju mencari fesyen-fesyen terkini dari luar bagi memenuhi permintaan pengguna yang sentiasa mencari design yang baru mengikut perkembangan semasa dan mengikut individu serta tujuan masing-masing.  Ada yang mencari baju kurung, baju kanak-kanak/budak, baju melayu, baju baby/bayi, baju muslimah, baju wanita/lelaki, baju jersey, baju mengandung, baju penganting, baju ready mate, baju reject, baju t-shirt dan sebagainya. Tidak ketinggalan juga ada yang mencari baju berjenama, baju fesyen dan baju cotton. Jika anda ingin menjadi seorang penjual baju atau ingin membuka kedai baju, anda perlu mencari pemborong atau pembekal baju yang dapat membekalkan baju-baju yang anda diperlukan dari masa ke semasa.


Serendah (RM 6.00...50helai)(RM 5.90...100helai)(RM 5.70...300helai),Kami menyediakan pelbagai jenis pakaian berjenama dengan harga borong dan retail. peluang keemasan bagi mereka yang berminat untuk memulakan perniagaan.pelanggan kami terdiri daripada peniaga-peniaga online, peniaga pasar malam, butik pakaian kanak-kanak.jangan lepaskan peluang menceburi bidang yang sangat menguntungkan ini.sila lawati blog kami untuk mendapatkan senarai harga barangan terkini.Jika anda mempunyai ramai kenalan onlie, kami menawarkan pakej berniaga secara online, pihak kami akan menyediakan blog percuma kepada anda.

Sejak akhir-akhir ini ramai yang baru menceburi dalam bidang perniagaan cuba mendapatkan pelbagai produk dan barangan dari China. Ada yang mencari pemborong baju dari china, pemborong pakaian dari china, pakaian kanak-kanak, dan pelbagai jenis barang lain sepeti jam, kain, mesin-mesin, dan sebagainya. Di sana, memang terdapat ribuan pengilang yang menjual dengan harga yang paling murah dalam kuantiti yang besar. Boleh dikatakan ramai pemborong dan pembekal dari Malaysia membawa masuk pelbagai barang dari sana.
Mungkin anda salah seorang darinya atau sememangnya masih lagi mencari pemborong atau agen dari China untuk mendapatkan barang-barang yang diperlukan. Disebabkan perkembangan ini ada yang mengambil peluang membuat atau menganjurkan kursus borong di China dengan mengajar cara-cara atau kaedah memborong dengan cara praktikal terutama apabila sampai di negeri China. Jika anda tidak tahu caranya, anda mungkin tertipu dan ini merugikan diri sendiri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cara Order & Pembelian OnLine

1. E-mail ke: koleksibutkik.telekomunikasi@gmail.com detail produk yang ingin dibeli. Confirmkan kod/saiz/warna.

2. Buat bayaran secara online atau Deposit / Transfer melalui akaun Maybank . No akaun Maybank hanya akan diberi apabila pengesahan untuk membeli produk dibuat.

3. Sila e-mail/sms bukti pembayaran dan juga nama, alamat penghantaran, dan no. tel untuk dihubungi.

4. Setelah bayaran diterima, produk akan dihantar melalui Kangaroo Express @ Poslaju dengan kadar segera. Bayaran courier tertakluk pada berat barang & lokasi anda. Penghantaran pada Rabu sahaja.

5. Bukti penghantaran akan dimaklumkan kepada anda melalui sms/email/Kangaroo@Poslaju Tracking info.
-Mr.Err0r Was Here-

We Are Hackers From Malaysia

Credit to : <+> RileksCrew <+> h3x4 crew <+> Newbie3viLc063s<+> Dragon Force <+> Silent Hackers <+> Hackin Crew <+> Cyb3rSeC Crew <+> +-=[We Are Hacker From Malaysia]=-+ <+>