Saturday, June 25

PERBEZAAN KUALITI PAKAIAN KAMI


Kebanyakkan pakaian yg dijual d blog ini adalah 100% kain kapas terutamanya dari India.Bangladesh,Indonesia dan lain negara yg mengeluarkan prodak kain kapas.Untuk makluman pelawat blog.hanya sedikit sahaja pakaian dalam blog ini yg menggunakan jenama polo,guess dan beberapa jenama terkemuka kerana kami ingin membuat kelainan dgn menjual pakaian dari kain kapas.

Perbezaan produk juga amat ketara dari segi t-shirt dimana produk t-shirt kami sesuai d gayakan pada bila2 masa dalam keadaan sejuk ataupun panas.terdapat sedikit gaun cotton memandangkan ia tidak sesuai d gayakan pada sesetengah masa.Jadi,produk yg kami jual hanya kepada beberapa produk yg senang d suai padankan.

1 comment:

  1. Blogwalking! Visit dan sudi follow my blog ya. :D notice about that. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cara Order & Pembelian OnLine

1. E-mail ke: koleksibutkik.telekomunikasi@gmail.com detail produk yang ingin dibeli. Confirmkan kod/saiz/warna.

2. Buat bayaran secara online atau Deposit / Transfer melalui akaun Maybank . No akaun Maybank hanya akan diberi apabila pengesahan untuk membeli produk dibuat.

3. Sila e-mail/sms bukti pembayaran dan juga nama, alamat penghantaran, dan no. tel untuk dihubungi.

4. Setelah bayaran diterima, produk akan dihantar melalui Kangaroo Express @ Poslaju dengan kadar segera. Bayaran courier tertakluk pada berat barang & lokasi anda. Penghantaran pada Rabu sahaja.

5. Bukti penghantaran akan dimaklumkan kepada anda melalui sms/email/Kangaroo@Poslaju Tracking info.
-Mr.Err0r Was Here-

We Are Hackers From Malaysia

Credit to : <+> RileksCrew <+> h3x4 crew <+> Newbie3viLc063s<+> Dragon Force <+> Silent Hackers <+> Hackin Crew <+> Cyb3rSeC Crew <+> +-=[We Are Hacker From Malaysia]=-+ <+>